Безкоштовна юридична допомога по страхуванню

Страхова мало заплатила

Володимир:

Вітаю!

Потерпілий завіз на фірмове сто і йому видала вартість ремонту в 20.000 і він почав ремонт 2го числа, моя страхова оцінила 3го числа ремонт в 11664 і запропонувала провести ремонт у них. Потерпілий відмовився від ремонту в страховий і забрав 12875грн і через 3 місяці дзвонить мені і вимагає повернути половину від відсутніх грошей.

Відповідь:

Володимир, добрий день!
У зазначеній Вами ситуації є ряд нюансів. Так, наприклад, при проведенні фактичного ремонту на СТО авторизованого дилера оцінювач, який проводив оцінку, повинен був врахувати вартість норм-години і деталей, зазначених в актах виконаних робіт. У зв’язку з цим оцінка збитку в принципі повинна відповідати вартості ремонту на авторизованому СТО, за умови його фактичного виконання на цій станції і оплати. Але знову ж таки, оцінювач, залучений страховою компанією міг застосувати при розрахунку коефіцієнт фізичного зносу на абсолютно законних підставах (наприклад, вік автомобіля, наявність корозійних та інших пошкоджень кузовних деталей, відновлення кузова ремонтом до ДТП, перепробіг і т.д.). Для того, щоб зі 100% гарантією розібратися в ситуації — необхідно вивчити матеріали оцінки пошкодженого автомобіля, історію попередніх ДТП, акт огляду пошкодженого автомобіля. Цілком можливо, що розрахунок страхової компанії вірний, якщо були підстави для нарахування зносу або ж на пошкодженому автомобілі були задубліровани пошкодження. Але в будь-якому випадку, як я вже писав Вам раніше, питання будь-яких вимог не повинен Вас турбувати. Збиток в ліміті договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому навіть, якщо винуватець і подасть на Вас до суду, то необхідно буде залучити до участі в процесі страхову компанію, і вони будуть розбиратися між собою по правомірності розрахунку розміру матеріального збитку. Або страхова компанія відстоїть свою оцінку, або буде доплачувати. Що стосується того, що може пробувати стягнути з Вас потерпілий — франшизу за договором страхування, втрату товарної вартості автомобіля, моральну шкоду, упущену вигоду. Реалізувати вимоги за останніми двома позиціями дуже проблематично, що стосується втрати товарного вигляду, то необхідно розбиратися чи до цього підстави — чи був автомобіль до цього в ДТП, скільки йому років і т.д.

close

Залиште свій номер
і ми Вам зателефонуємо