Безкоштовна юридична допомога по страхуванню

Страхова відмовила у виплаті страхового відшкодування

Олеся:

Цікава Ваша думка з наступного кейсу: Співробітник користується новою службовою машиною близько 8 місяців, машина застрахована на умовах КАСКО. За умовами страхування СК відшкодує 100% суми шкоди, заподіяної автомобілю при зверненні клієнта за виплатою і надання всіх необхідних документів, в тому числі протоколу дорожньої поліції про ДТП. Клієнт має право звернутися не частіше 1 разу на рік за виплатою шкоди в сумі не більше 10% вартості автомобіля без звернення до поліції. У вихідний день на слизькій дорозі співробітник не впорався з керуванням і з’їхав в огорожу. Машина постраждала. Співробітник повідомив про це директора своєї компанії і співробітника СК. На наступний день він прибув у СК і подав документи про відшкодування. СК розглянула всі документи і сповістила директора компанії-клієнта про неможливість відшкодування шкоди, так як компанія-клієнт вже зверталась за виплатою протягом календарного року без звернення до органів дорожної поліції і отримала її. При розгляді всередні компанії виявилося, що 4 місяцями раніше той же співробітник здійснив незначне ДТП, відремонтував авто і отримав відшкодування від СК без звернення до поліції, не повідомивши свого директора (документи в СК були подані за підписом даного співробітника). Ролі та інтереси: Співробітник — уникнути скандалу на роботі, домогтися відшкодування і не нести фін витрат. Директор — домогтися відшкодування від СК, не нести фін витрат, якомога скоріше відновити авто, в крайньому випадку — змусити співробітника відшкодувати вартість ремонту. Менеджер СК — виконати умови договору, не відшкодувати збитки, уникнути признання минулого відкшодування незаконним. Буду дуже вдячна за швидку відповідь! Гарно вечора!

Відповідь:

Дякую за Ваше запитання, але не дуже розумію суть цього кейсу. По-перше, якщо власник та страхувальник за договором страхування КАСКО юридична особа, то яким чином міг отримати відшкодування працівник. Навіть за умови, що у нього була довіреність виплата здійснювалася би або на СТО, або на рахунок Страхувальника (юридична особа), або на рахунок Вигодонабувача, якщо він взагалі призначений по договору (наприклад, автомобіль у кредиті). Єдиний варіант – це домовитись з СТО про конвертацію, але в таких діях вже будуть ознаки кримінального правопорушення. По-друге, питань до страховика вже бути не може. Добровільне страхування наземних транспортних засобів – це добровільний вид страхування, умови якого визначаються договором страхування. Згідно договору компанія мала здійснити виплату страхування без довідки компетентних органів лише один раз на рік й вона це зробила, тобто в цей частині договір страхування вже виконаний. Й останнє, яким чином працівник може уникнути скандалу, коли він фактично самостійно прийняв рішення щодо майнового права, яке належить не йому, а його роботодавцеві й приховав цей факт. Це питання виникне й оминути його не вдасться. Надавати поради, яким чином знайти обґрунтоване виправдання поступку працівника в даному випадку для керівництва мені не коректо. Якщо вирішувати питання у правовій площині, то працівник має відшкодувати шкоду, завдану своєму роботодавцеві. Яким способом – це вже питання переговорів, це може бути виплата одною сумою, вирахуванням якихось сум із заробітної плати, позбавлення якихось бонусів на певний час тощо. Більше того, роботодавець може й не висувати вимоги до працівника або дисконтувати суму боргу на свій розсуд, виходячи з поточної ситуації й відносин з цим працівником.

close

Залиште свій номер
і ми Вам зателефонуємо