Безкоштовна юридична допомога по страхуванню

Виплата по автоцивілці після надання запасних частин

Олена:

Вітаю!

За рішенням суду в ДТП визнана вина відповідача. Його страхова здійснила виплату 3000 грн. без урахування пошкоджених деталей. Після цього була зроблена незалежна оцінка, по якій сума збитку 7000 грн з урахуванням заміни деталей. Страхова вимагає спочатку принести пошкоджені деталі, а після провести виплату. Я не проти віддати деталі ПІСЛЯ заміни і наполягаю на своєму. Представник страхової компанії каже, що можуть зробити виплату, якщо буду ремонтуватися на офіційному сто і надам довідку про часткову передоплату заміни деталей на підтвердження.

Я ж вважаю, що якщо є оцінка незалежної експертизи, де вказана сума, то значення не має як і де я збираюся робити ремонт авто, хоч вручну! Це моя власність і я залишаю за собою право вибору, що з нею робити.

Чи має право страхова компанія ставити такі шантажують умови?

З повагою, Олена!

Відповідь:

Добрий день! Щоб дати остаточну оцінку ситуації, необхідно розуміти, як вироблявся розрахунок вартості робіт, запасних частин і матеріалів оцінювач, залучений Вами і страховою компанією, оскільки діюча Методика товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів допускає використання розцінок офіційного дилера, за середньоринкові розцінок, розцінок третє СТО та т.д. Якщо Ваш оцінювач використовував для розрахунку ціни СТО авторизованого дилера, то вимоги страхової компанії в принципі логічні. Вони зобов’язані компенсувати фактичну вартість відновлювального ремонту, а його можна зробити дешевше. Але за умови документальних доказів ремонту на СТО авторизованого дилера (акти виконаних робіт і фіскальні чеки) вони зобов’язані компенсувати вартість фактичних витрат. Це звичайна практика для всіх страхових компаній, так вони захищаються він недобросовісних клієнтів, які хочуть заробити на виплату відшкодування. Що стосується вимоги повернення деталей, які будуть змінюватися, то це також логічно і законно, але після того, як їх заміну оплатить страхова компанія. При цьому вимога безпосередньої передачі деталей є необгрунтованим. Ви можете повідомити страхову компанію телеграмою або листом про місце, де вони можуть забрати ці деталі (наприклад, СТО) і вказати контактну особу (наприклад, майстер СТО).

close

Залиште свій номер
і ми Вам зателефонуємо