Блог
28Мар2018

Показники діяльності страхових компаній — членів МТСБУ

За серпень 2017 — січень 2018 року на роботу страхових компаній надійшло 2547 звернень і скарг від фізичних та юридичних осіб.

Робота Нацкомфінслуг зі скаргами на страхові компанії, на 1 лютого 2018 р.

Показник Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень Січень
Звернення 429 416 372 480 441 409
Скарги по суті 348 352 331 412 405 377
Акти 8 23 18 9 8 9
Розпорядження 1 16 8 3 0 3
Виплати до акта,млн.грн. 2,70 3,42 3,77 5,62 4,91 4,20
Виплати після акта,млн.грн. 1,43 1,70 0,90 1,30 0,48 0,51
Виплата всього, млн.грн. 4,13 5,12 4,67 6,92 5,39 4,71

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На що найчастіше скаржилися страхувальники?

  • Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування;
  • Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування;
  • Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті;
  • Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов’язаних з пошкодженням транспортного засобу.

На яких страховиків скаржилися найбільше?
Лідерами по скаргами, що надійшли стали «Домінанта» (406, доплачено 6,9 млн грн), «Юнівес» (121, доплачено 1,3 млн грн.), «Здорово» (95, доплачено 0,6 млн грн), «Галицька »(92, доплачено 2,3 млн грн) та« Київський страховий дім »(90, доплачено 0,96 млн грн).

Всього на 5 страхових компаній за цей період надійшло 804 скарги. Обсяг виплат ними страхових відшкодувань за підсумками розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 12 млн. грн.

Список страхових компаній, на які надійшло найбільше скарг, на 1 лютого 2018р.

СК Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень Січень
Домінанта 62 46 46 85 89 78
Юнівес 14 17 17 27 33 13
Здорово 4 8 19 21 16 27
Галицька 13 21 10 14 17 17
КСД 17 9 12 19 16 17
Всього скарг на 5 СК 110 101 104 166 171 152
Доплачено 5 СК, млн.грн. 0,58 1,36 1,46 2,85 2,78 3,05

Які критерії відбору страховиків використовував Регулятор?

Кількість звернень більше, ніж в 2 рази середнього показника звернень по ринку. При цьому, середній показник звернень розраховується як співвідношення загальної кількості звернень до кількості страхових компаній, за якими надійшли такі звернення.

При розрахунку середнього показника звернень не враховуються звернення на дії страхових компаній, в яких анульовано ліцензії на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або страхова компанія виключена з Держреєстру.

| Форіншурер

 

 

 

 

 

 

 

 

close

Залиште свій номер
і ми Вам зателефонуємо