17 Квітня 2018 Новини

Причина, по якій багато клієнтів страхових компаній несуть значні фінансові втрати

Дуже часто клієнти страхових компаній стикаються з відмовами у виплатах страхового відшкодування у зв’язку з тим, що їхні транспортні засоби не відповідають вимогам, встановленим Правилами дорожнього руху. Навіть закон України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» передбачає можливість пред’явлення регресного позову з боку страхової компанії до свого клієнта, якщо причиною ДТП стало невідповідність технічного станів вимогам Правил дорожнього руху. Виникає питання, а чи багато хто замислювалися про те, наскільки їх автомобіль відповідає таким правилам.

Найбільш поширеною причиною відмов є невідповідність коліс і шин автомобіля таким вимогам, оскільки це найпростіше довести. Тому буде не зайвим знати вимоги, котрим повинні відповідати колеса і шини автомобіля, щоб потім уникнути серйозних проблем зі своїм страховиком і значних фінансових втрат.

Пункт 31.4.4. Правил дорожнього руху «Колеса і шини»:

а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т – 1,0 мм, автобусів – 2,0 мм, мотоциклів і мопедів – 0,8 мм.
Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;

б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви і т. п.), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;

в) шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу;

г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні шини разом з радіальними, шиповані і нешиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів, різними типами малюнків протектора – для вантажних автомобілів;

д) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) – діагональні;

е) на передній осі автобуса, який виконує міжміські перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на інших осях – шини, відновлені за другим класом ремонту;

є) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини, відновлені за другим класом ремонту;

ж) відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і ободів коліс;

Примітка. У разі постійної експлуатації транспортного засобу на дорогах, на яких проїзна частина слизька, рекомендується використовувати шини, що відповідають стану проїжджої частини.

Поділитись:

Читайте також

Залиште свій номер

Ми перетелефонуємо Вам протягом робочого дня

Невірний формат
Невірний формат
Відправити