Спори з автосалонами, дилерами та СТО

Дуже часто автомобілісти стикаються з покупкою неякісного автомобіля і необхідністю його заміни, відмовами в гарантійному обслуговуванні, затягуванні термінів гарантійного ремонту, неякісним виконанням робіт або використанням неякісних запасних частин, неможливістю використовувати автомобіль після закінчення гарантійного терміну, при через наявні з вини виробника недоліків.

Всі розуміють, що добитися компенсації збитку, заміни автомобіля, виконання гарантійного ремонту в Україні добровільно дуже складно. Судова практика у таких справах дуже незначна, так як власник автомобіля намагається вирішити питання сам, допускає величезну кількість помилок і заводить ситуацію в глухий кут, коли добитися захисту своїх прав вже практично неможливо.

Наша компанія надає професійну юридичну допомогу по поверненню проблемних автомобілів або їх заміні на нові, безкоштовному гарантійному і не гарантійному ремонтам, безкоштовному усуненню недоліків в результаті неякісного ремонту, зниженню вартості купленого автомобіля і стягнення штрафних санкцій з автодилерів, виробників автомобілів і СТО.

Чим швидше Ви звернетеся зі своєю проблемою до спеціалізованого юристу, тим вище шанси на позитивне рішення Вашої проблеми. Це дуже складна категорія справ, а найменша помилка буде коштувати результату по Вашій справі. Наша компанія працює по всій Україні, так як більшість імпортерів знаходяться саме в м. Києві, при цьому ми маємо провайдерів у всіх регіонах України, а також можемо забезпечити проведення необхідних експертиз в будь-якому населеному пункті України.

ЯКІ ПИТАННЯ МИ МОЖЕМО ДОПОМОГТИ ВАМ ВИРІШИТИ ПРИ ПОРУШЕННЯ ВАШИХ ПРАВ СПОЖИВАЧА:

  1. Заміна автомобіля, що знаходиться на гарантії;
  2. Повернення сплаченої вартості автомобіля, виходячи з поточних цін на даний автомобіль;
  3. Гарантійний ремонт автомобіля;
  4. Безкоштовний ремонт або заміна автомобіля після закінчення гарантійного терміну;
  5. Пропорційне зниження оплаченої вартості автомобіля або його ремонту;
  6. Відшкодування витрат на усунення недоліків автомобіля;
  7. Стягнення штрафних санкцій з автодилера, автовиробника, СТО;
  8. Проведення експертизи технічного стану автомобіля;
  9. Повние представництво Ваших інтересів «під ключ».

У кожному конкретному випадку результат залежить і від характеру порушення права власника автомобіля як споживача з боку автодилера, автовиробника, СТО. При цьому в процесі розгляду результат може змінитися, що в обов’язковому порядку обговорюється з клієнтом і спільно коригується подальша правова позиція у справі.

Задати своє питання

Відправити
close

Залиште свій номер
і ми Вам зателефонуємо